loading...
loading...

Anak Sador, Mak ‘Slumber’.. 8 Foto ‘Sweet’ Ibu & Anak Ini Pasti Buat Korang Tersenyum.. Untung Lah...


Ibu merupakan tempat mengadu masalah, tempat bermanja jikalau kita tengah bersedih. Tanpa ibu, kita takkan dapat hidup di dunia yang sementara ni. Oleh itu, kita haruslah menghargai ibu selagi mereka ada ni. Haihh.. Tak boleh bayangkan hidup kita tanpa mereka.

Seorang lelaki ni, dia abadikan foto bersama ibunya di Instagram. Kalau korang tengok sendiri foto-foto yang kami akan kongsikan ni, alahai sweet nya. Betul lah kata orang, umur mungkin meningkat tapi hati masih muda.

Bukan itu sahaja, kapsyen instagram yang dimuat naik pun ditujukan khas untuk ibunya dan cukup mencuit hati. Sejuk perut mak mengandung kan anak yang mengenang budi macam ni.. Patut dijadikan contoh!

Mak slumber..



Alahai.. Sweet nya


Wassup ladies


Sedihnya.. Hmm



Sumber: Instagram en. pamey

Post a Comment

loading...