F

Disangkakan Kembar Tiga, Rupanya Salah Seorang Merupakan Ibu Mereka?

Oleh Feyra Nasrom Sumber Twitter Kaylan Mahomes

Dalam dunia ini kita di percayai mempunyai 7 orang berwajah sama bahkan seiras dengan kita. Kadang-kadang, dapat kembar pun orang masih boleh lagi cam perbezaan rupa paras yang dimiliki. Pernah atau tidak anda terfikir untuk bertemu atau terserempak dengan mereka atau memikirkan apa yang sedang di lakukan 6 kembar seiras kamu ketika ini.

Beruntung buat keluarga dari Indianapolis ini apabila sebuah gambar bertiga yang diambil bersama kembar dan ibunya dimuat turun oleh Kaylan Mahomes di laman Twitternya viral dan mendapat perhatian puluhan ribu netizen setelah mengundang rasa kekeliruan orang ramai yang melihat foto tersebut. Apa yang menakjubkan, mereka kelihatan seperti kembar tiga tetapi rupa-rupanya salah seorang daripadanya merupakan ibu kepada pasangan kembar tersebut.



Foto selfie yang diambil itu diretweet lebih dari 20 ribu pengguna media sosial dan menerima lebih 31 ribu orang yang menyukai gambar tersebut. Sesuatu yang sukar untuk dipercayai, wajah mereka bertiga saling tak tumpah dan ibunya tidak langsung kelihatan seperti dimamah usia. Gambar yang diletak caption ‘saya, kembar dan ibu” itu ternyata berjaya membuat orang ramai keliru untuk membezakan siapa ibu dan anak sebenar. Foto tersebut kini menjadi buah mulut orang ramai dan mula viral di seluruh dunia.


Foto tersebut kini menjadi buah mulut orang ramai dan mula viral di seluruh dunia.
Disangkakan Kembar Tiga, Rupanya Salah Seorang Merupakan Ibu Mereka? Disangkakan Kembar Tiga, Rupanya Salah Seorang Merupakan Ibu Mereka? Reviewed by abmalik on 18:09 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.