F

Niat Nak Takutkan Anak Supaya Buat Kerja Sekolah Bertukar Tragedi Apabila Gunting Tertusuk Dalam Kepala..!!

Niat Nak Takutkan Anak Supaya Buat Kerja Sekolah Bertukar Tragedi Apabila Gunting Tertusuk Dalam Kepala



Shanghai, China - 6 Jun : Seorang kanak-kanak perempuan yang berusia 10 tahun terpaksa menempuhi detik menyakitkan apabila sebilah gunting melekat di kepalanya.

Semuanya gara-gara tindakan ayahnya yang cuba menakutkan anaknya perempuannya itu supaya membuat kerja sekolah.


Shanghaiist melaporkan, ayah kepada kanak-kanak itu pada mulanya marah kerana anak perempuannya itu bermain dengan adiknya dan tidak membuat kerja rumah pada malam Jumaat seperti biasa.


Dia kemudian mengambil sebilah gunting dan mengacah anak perempuannya itu dengan tujuan untuk menakut-nakutkannya supaya membuat kerja sekolah.

Namun malang menimpa apabila gunting itu terlucut dari tangannya yang licin pada ketika itu kerana baru sahaja selesai mencuci ayam. Kemudian gunting itu tertusuk ke kepala anaknya sehingga terkena bahagian otak.



Kanak-kanak 10 tahun itu kemudian dikejarkan ke hospital.

Doktor kemudian berjaya mengeluarkan gunting sepanjang 15 cm itu dari tengkoraknya.

Kanak-kanak itu kini berada dalam keadaan stabil tetapi dia tidak dapat mengingati kejadian tersebut.

Ibu kanak-kanak itu turut berkata suaminya itu cuma mahu menakutkan anaknya dan tiada niat untuk menyakiti anaknya itu. - Siakapkeli.my


Niat Nak Takutkan Anak Supaya Buat Kerja Sekolah Bertukar Tragedi Apabila Gunting Tertusuk Dalam Kepala..!! Niat Nak Takutkan Anak Supaya Buat Kerja Sekolah Bertukar Tragedi Apabila Gunting Tertusuk Dalam Kepala..!! Reviewed by abmalik on 05:10 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.