F

SubhanAllah.. Gadis Remaja 12 Tahun Dirogol 21 Orang Budak Raver Hingga Kemaluan Bengkak Dan Bernanah....

Seorang remaja kanak kanak yang berusia 12 tahun tiba tiba jatuh,disekolah tanpa diketahui puncanya.

Para guru yang mendapati sara(bukan nama sebanar) tidak berdaya terus di bawa keklinik kesihatan untuk segera mendapat rawatan.

Akan tetapi setelah doktor menemukan dan memahamkan bahwa kemaluan mangsa hancur ,bengkak dan mengeluarkan nanah seperti kesan kekerasan seksual,pihak guru segera memanggil keluarga mangsa atas derita yang di alami sara.

Ibu mangsa yang juga merasa anak gadisnya itu sehat semasa berangkat kesekolah pada pagi harinya,terkejut selepas doktor mengesahkan kemaluan anaknya mengalami pembengkakan teruk.

Setelah di pujuk akhirnya sara menceritakan hal sebenar bahwa dia sebenarnya dirogol bergilir gilir dengan 21 lelaki geng raver termasuk rakan sekolahnya sendiri.




Menurut berita yang didapati kes tersebut bermula saat sara berkenalan dengan seorang lelaki,perkenalan tersebut behujung dengan berkomunikasi setelah bertukar no handphone.

Pada 7 mei 2016 lalu,sara mendapatkan pesanan singkat dari rakan barunya itu,untuk bertemu berhampiran kedai rumah sara.

Kemudian sara di ajak jalan jalan menaiki motor hingga kepetang ,sara mengaku lelaki tersebut telah membelikannya minuman berupa air kotak.

Entah apa yang dicampur dalam minuman tersebut,sara seolah terpukau dan dibawa ke sebuah rumah kosong dan dirogol oleh 7 orang sekaligus di ambil video.

Sara di ugut jika menceritakan hal itu kepada polis,videonya akan di sebar di media sosial,takut akan hal itu sara memiih mendiamkan diri.

Pada 12 mei 2016.sara yang takut datang semula ke rumah kosong itu setelah di arah dengan ugutan video itu .

Dirumah kosong itu sara kembali dirogol bergilir gilir dengan 12 orang,yang sudah menunggu sebelum kehadiran sar.

Terakhir pada 14 mei 2016 ,sara kembali dirogol dengan dua orang di tempat yang sama,ada dugaan sara di jual dengan rakan barunya itu kepada geng raver.

Hingga pada 31 mei 2016 semalam,sara dikejarkan keklinik kesihatan karena mengalami demam dan sakit di bagian kemaluan.

Menurut burhanudin ketua kepolisian semarang indonesia,pihaknya akan segera bertindak atas perlakuan 21 lelaki tersebut.

“Saya tidak bisa membayangkan bagaimana kesakitan anak itu,sampai sekarang sejak aduan di buat semalam pihak kami sudah melakukan penyiasatan tapi belum ada tangkapan.

Tetapi dari pengakuan mangsa dia mengenali beberapa pelaku di antara adalah geng raver,keadaan sara masih trauma dan tidak stabil.katanya.


Sumber: eberita
SubhanAllah.. Gadis Remaja 12 Tahun Dirogol 21 Orang Budak Raver Hingga Kemaluan Bengkak Dan Bernanah.... SubhanAllah.. Gadis Remaja 12 Tahun Dirogol 21 Orang Budak Raver Hingga Kemaluan Bengkak Dan Bernanah.... Reviewed by abmalik on 09:51 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.