F

'Sampai Hati Ibu Buang Saya Dalam Beg Tesco...'

PUCHONG - Seorang bayi perempuan berusia kurang dari 3 bulan ditemui di tangga sebuah pangsapuri, dipercayai telah dibuang oleh ibunya, malam tadi.

Dalam penemuan pada jam 11.30 malam di Pangsapuri Sri Dahlia Laman Puteri 3, Bandar Puteri Puchong itu, Wan Azri Wan Azmi, yang baru pulang dari menyelesaikan kerjanya, terdengar suara tangisan bayi.


"Semasa hendak menaiki tangga pulang ke rumah, tiba-tiba kedengaran suara bayi menangis. Saya cuba mencari suara tangisan itu dan ternampak sebuah beg putih Tesco yang bergerak-gerak.

"Apabila saya mendekati dan memeriksa isi kandungan beg itu, saya dapati ada seorang bayi di dalamnya,"
katanya.

Bayi perempuan itu ditemui dalam keadaan lengkap berpakaian dan sebarang kecederaan dialami. Namun tidak dapat dikenal pasti kewarganegaraannya.

Susulan itu, Wan Azri membuat laporan polis berhubung penemuan yang tidak disangkakan. Bayi berkenaan telah dihantar kepada pihak hospital untuk tindakan selanjutnya.
'Sampai Hati Ibu Buang Saya Dalam Beg Tesco...' 'Sampai Hati Ibu Buang Saya Dalam Beg Tesco...' Reviewed by abmalik on 23:29 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.